mandag den 4. oktober 2010

Storskraldsfund gone white


For et par uger siden fandt jeg nogle vægreoler i en venindes baggård. Nu er de blevet vasket og malet og er kommet op at hænge i køkkenet. Hurra.
Her er hylderne netop blevet udsat for malerens grundrens. Det er faktisk første gang, jeg har kastet mig ud i at male fund. Jeg kan jo se rundt om i blog-land, at diverse loppefund kan blive endog meget flotte, når de bliver malet i pastel. I sidste weekend var jeg på loppemarked i de gamle B&W haller på Refshaleøen. Der var så mange flotte møbler, som jeg bare havde lyst til at dænge til i flotte farver. Men jeg syntes faktisk, at det var ret svært at få de her reoler flotte. 
Har du nogen tips? Og hvilken slags maling skal man bruge?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for besøget. Hvor hyggeligt at du kiggede forbi.
Skriv endelig en hilsen eller kommentar.