lørdag den 9. oktober 2010

So far so good


For længe, længe siden begyndte jeg at brodere på en pude. Og sikke en mundfuld at bide over. På over to måneder har jeg nået at brodere cirka en femtedel - hvis ikke mindre. Men jeg kan ikke give op; jeg har brugt for lang tid på det til at give op. Så puden bliver ikke færdig til min fødselsdag om to uger (hvilket var den oprindelige plan. Hvor har jeg lært meget om tidshorisonter og broderi af dette projekt), men når den bliver færdig, bliver jeg forhåbentlig desto gladere, netop fordi den har taget så sindssygt lang tid at lave.

Set på afstand kan man virkelig se, hvor lang vej jeg har igen.

Broderigarnet har jeg fået fra min oldemor. Der er en hel kasse med godter og flotte farver.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for besøget. Hvor hyggeligt at du kiggede forbi.
Skriv endelig en hilsen eller kommentar.