søndag den 15. august 2010

Torden og lynild - og et nyt projekt


Når det rigtigt regner og tordner, som det gjorde i aftes, er det eneste rigtige at sætte sig foran fjerneren med en kande te og et kreaprojekt. Jeg orkede ikke at rejse mig og tænde for dvd'en, så jeg måtte nøjes med engelske krimier, mens jeg satte i gang med en broderet pude. Jeg ved ikke, om det er at gabe for højt, når jeg kun lige er begyndt at brodere, for jeg kan jo godt regne ud, at det kommer til at tage for evigt, før jeg bliver færdig. Jeg kunne bare ikke nære mig, da jeg så dette flotte eksemplar hos Fabechs Fabrik. Vi må håbe, tålmodigheden rækker. Jeg synes i hvert fald, at det ser flot ud indtil videre.

Den spæde start, hvor det endnu ikke er gået op for mig, at jeg skal lægge garnet dobbelt for at fylde stoffet helt ud

Jeg bruger det blomstergarn, jeg har fået fra min oldemor. Man skal vist egentlig bruge det til at brodere petit point, men det har jeg i hvert fald ikke tålmodighed til, så jeg lægger det i stedet dobbelt.

Wish me luck!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for besøget. Hvor hyggeligt at du kiggede forbi.
Skriv endelig en hilsen eller kommentar.