tirsdag den 10. august 2010

En tur i genneren og skralderen

Man kan gøre fund alle vegne. Og en krone sparet er en krone mere til at købe forklæder for. Derfor skyndte jeg at hoppe i ballerinaskoen og styrte af sted, da jeg fra mit køkkenvindue kunne se, at Netto i baggården havde frugtkasser stående i skraldespanden. Jeg tror, jeg maler dem, og så skal du bruges til magasiner og garn.

På vejen tilbage fra Netto spottede jeg det fineste print inde i genbrugsen. Jeg var nærmest ligeglad med, hvad det var - stoffet i sig selv er super fint. Det var heldigvis en nederdel i min størrelse. Når jeg nu var derinde, købte jeg også et par sandaler - selvom sommeren synger på sidste vers - og et rødt bælte til taljen. En dejlig start på dagen. Og dagen bliver kun bedre; i dag kommer alle mine hylder og knager op at hænge, så jeg endelig kan sige, at jeg er flyttet rigtigt ind på slottet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for besøget. Hvor hyggeligt at du kiggede forbi.
Skriv endelig en hilsen eller kommentar.