lørdag den 28. august 2010

Uuuuups

Jeg har tidligere skrevet, at jeg ikke kan stå for IKEA's umderetage. Jeg tog en tur derud med en veninde, der har bil for at efterprøve den påstand. Det passer stadig.
Jeg tror, det har noget at gøre med, at det hele virker så billigt, når man har gået rundt i de indrettede stuer og drømt om, hvordan man selv kunne indrette sig med svenske drengenavne på 33 kvadratmeter.
Her er noget af det, jeg kom hjem med (der er i virkeligheden meget mere).
Der er kommet en hel hyldesektion med kagelir og pyntegrej. Jeg styrede mig i den grad, men jeg tror da, jeg kommer til at stå der igen inden længe.
Et tærtefad og en springform skal der til.
Alskens løjer til kagepynt. Det geniale ved denne tyllepose er, at man kan skifte tyllerne ud undervejs uden at skulle tømme posen.

Selvfølgelig skal sådanne lækkerier i brug. Det blev til en anden slags lækkeri - en vidunderlig krydderkage med kanelglasur og rooibus i tekanden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for besøget. Hvor hyggeligt at du kiggede forbi.
Skriv endelig en hilsen eller kommentar.