lørdag den 28. august 2010

Uh, det er koldt


I dag har jeg taget de hjemmestrikkede uldsokker på, fordi det er så koldt. Og min næse løber. I august! Det kan da ikke passe. Men nu har jeg taget konsekvensen af det kolde vejr og er gået i gang med at strikket et par handsker. De er i den flotteste karrygule alpaca (billedet yder ikke rigtig farven retfærdighed. Sådan er det, når man er for doven til at bruge andet end mobilen til at tage billeder med). Hvis der er nok, så vil jeg også strikke mig en hue i det.

Mønstret har jeg fundet frem til på Ravelry. Tjek mit indlæg om denne vidunderlige side. I det her tilfælde vidste jeg, at jeg ville bruge netop dette garn, som fungerer bedst på pind 2.5 - 3.0. Og jeg ville gerne have kabler på hanskerne. Jeg elsker kabler. Og vupti fik jeg 150 gratis mønstre at vælge imellem på netop den rigtige pindstørrelse og med kabler.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for besøget. Hvor hyggeligt at du kiggede forbi.
Skriv endelig en hilsen eller kommentar.