søndag den 29. august 2010

Tilbud i Netto


Der er økologisk bomulds- og silkegarn i Netto til yderst rimelige priser.

Jeg går og planlægger at kaste mig ud i noget patchwork, men da jeg i mange år har kørt efter reglen, at jeg ikke måtte købe stof uden at vide, hvad det skulle bruges til, har jeg slet ikke rester nok til den hobby. Derfor er det kærkomment, at Netto også har patchworkstof i fire forskellige farver. Nu må jeg komme i gang - om ikke andet så fordi jeg er for nærig til at lade være.

1 kommentar:

  1. Hejsa! Lækre stoffer til patchwork! :D Jeg er rigtig rigtig god til at købe uden at vide hvad tingene skal bruges til, og har MASSER af stof til overs, som kan bruges til patchwork hvis du er interesseret? Der er ihvertfald til et okay stort tæppe ;o)
    Mvh. Julia

    SvarSlet

Tak for besøget. Hvor hyggeligt at du kiggede forbi.
Skriv endelig en hilsen eller kommentar.